♥29♥ Kociaki z Tidestore :)

Witajcie misiaczki :*

W poniedziałek w ramach współpracy dostałam przesyłkę od sklepu Tidestore. Wybrałam sobie bluzeczkę w słodkie kociaki :D 




Koszula prezentuje się świetnie :) Znajdują się na niej trzy rodzaje kociaków..jest bardzo słodka. 
Wykonana jest z materiału super jakości (jestem bardzo zadziwiona tym faktem, ale pozytywnie). Guziki są mocno przyszyte i nie mają prawa odpaść :) dokładnie to przetestowałam :) Szwy również są wykonane starannie i nie zauważyłam miejsca w którym odstawałaby jakakolwiek niteczka :)
Paczuszkę dostarczył do mnie kurier (przyszła bardzo szybko).





koszula: Tidestore
spodnie: ?
naszyjnik: tally weijl
torebka: butik
buty: ovs

Pozdrawiam :*
Obserwacja=Obserwacja
Proszę o kliki w banerki ☻

40 komentarzy:

  1. Ale ładnie! Świetny zestaw, róż ładnie wygląda z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna koszula,choć nie przepadam za takimi printami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula dla prawdziwej kociary. Przydałaby mi się taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest boska:)
    obserwujemy ? Daj znać u mnie w komentarzu.
    Wiciafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, raczej nie pasowałaby do mojego stylu, ale w tym zestawie pasuje świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula, ale to naszyjnik przyciągnął jako pierwszy moja uwagę.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna koszula,super wyglądasz:)
    Zapraszam do mnie,jeśli możesz poklikaj w linki sheinside:),z góry bardzo dziękuje:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koty, więc taka koszula byłaby dla mnie wprost idealna! ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna ta koszula <3 gratuluję współpracy ;)
    Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. kociaków jest tak dużo że ten naszyjnik z frędzlami jest już zbędny wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula, ale zauważyłam coś o urzekło mnie totalnie i co jest moją prawdziwą obsesją: dywan z motywem zebry!! <3 Uwielbiam ten wzór. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go uwielbiam ♥ mam jeszcze taką narzutkę na łóżko :)

      Usuń
  12. bardzo ładna koszulka ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna kompozycja ;) bardzo ładna ta koszula.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta koszula, naszyjnik fajnie pasuje <3
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta bluzeczka i kociaki tez fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta koszula :) jaka cena torebki?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula wygląda świetnie. Ja bym podwinęła rękawy do połowy i było by mega ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna, a z podwiniętymi rękawami z pewnością jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super bluzka :)
    ale widzę tam na dole jakieś szałowe klapki / sandały?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna koszula, sama chętnie bym się w taką zaopatrzyła. ;D
    Proszę o klikanie w linki tutajj i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaah... Ty słodziaku!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zjadłabym Cię w takiej koszuli , mega mi się podoba:D
    Tak samo jak ta piękna torebunia która woła na do mnie mamo :D:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z daleka na pierwszy rzut wygląda jakby zamiast kotów była Myszka Miki :P

    OdpowiedzUsuń
  24. koszula robi wrażenie ;D pełno kociaków!
    torebka bardzo mi się podoba ; )
    buziak wąsiku ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz tutaj jestem ale twój blog robi dobre wrażenie :) śliczne zdjęcia:) pozdrawiam.

    ourstylizations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥