♥26♥ Loton Termo-Spray :)

Witam :*


Dziś mam dla Was recenzję termo-sprayu do prostowania włosów z firmy Loton :)
Używam go już bardzo długo (teraz mam 3 opakowanie ) - znam go bardzo dobrze :)


Opakowanie:
-białe, smukłe dzięki czemu jest poręczne, nie zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce i możemy do z łatwością ze sobą zabrać :)
Jest wyposażony w rozpylacz (spray) za co go kocham ♥ 


Konsystencja i działanie:
-według mnie to najlepszy preparat do ochrony  włosów jaki miała. Ciężko stwierdzić jaki jest kolor roztworu, ponieważ opakowanie nie jest przezroczyste. Łatwo się rozpyla, tworząc mgiełkę - wydziela się dosyć sporo produktu (musimy odczekać z prostowaniem bo włosy są wilgotne).  Ma niesamowity zapach - jak z salonów fryzjerskich. Ułatwia rozczesywanie i nadaje lekki blask włosom. Prostuję włosy codziennie przez rok, za każdym razem używam tego preparatu (zawsze dwa razy- gdy umyję włosy i przed samym prostowaniem) szczerze mówiąc moje włosy nie wyglądają na zniszczone, co potwierdziła fryzjerka. Czasem gdy mam "nieświeże" włosy, psikam je by miały piękny zapach. 


Minusy:
-jedno naciśnięcie pompki wydaje sporą ilość i włosy robią się wilgotne 
(trzeba odczekać z prostowaniem)


Cena: 16,50zł / 125ml

Pozdrawiam :*
Obserwacja=Obserwacja
Proszę o klikanie w banerek z Sheinside :D




36 komentarzy:

  1. Muszę go mieć!
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra recenzja. Może się komuś przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oczyiwście klikłam
    a co do produktu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. tez najpierw uzywam czegos ochronnego!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie prostuję, ja wolę kręcić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kręcić :) ale włosy sie szybko rozkręcają :(

      Usuń
  6. Nie miałam go, ale jak skończy mi się obecny to kupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama używa produktów Lotona, sama jeszcze nigdy nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzisz!!! a ja ostatnio szukałam czegoś podobnego do moich włosów:)
    Magdalena, nie masz przesuszonych włosów od niego?
    Ja kiedyś kupiłam "coś" podobnego... i moje włosy po nałożeniu-wyprostowaniu wyglądały cud , ale na drugi dzień... lepiej nie mówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są ojej :) ale dbam tez o ich nawilżenie :) używam olejku arganowego :)

      Usuń
    2. Również używam i efektami byłam naprawdę zachwycona. Jednak ostatnimi czasy mam wrażenie, że przestał działać... Albo ja już się przyzwyczaiłam do jedwabistych włosów, haha. ;)

      Usuń
  9. zainteresował mnie ten spray :) przydałby mi się taki kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy są nie do zgięcia XD Cokolwiek z nimi nie zrobię i tak są proste więc nie potrzebuję tego typu rzeczy.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli znalazłam coś idealnego dla mnie! Powiedz gdzie go mogę dostać? :)
    dodaje do oberwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować ten preparat jak dotąd stosowałam z firmy avon lecz nie wiem czemu wycofali jego produkcje a był chyba najlepszy ze wszystkich jaki kiedykolwiek używałam, może ten również przyniesie dla mnie miłe efekty.
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. o szczerze to nie znam produktu

    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy i niedrogi produkt. Chyba się skuszę, chociaż rzadko używam prostownicy, to jak już wypadałoby chronić czymś włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym coś takiego ale o działaniu odwrotnym czyli coś co mi włosy zakręci :c

    lawendoweciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie próbowałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już nie prostuję włosów, a jak zacznę, to chętnie go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny produkt :*
    obserwuje :*
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Może kupię kiedys, narazie używam zwykłego oleju jaśminowego przed suszeniem/ prostowaniem i też świetnie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie prostuję włosów zbyt często, więc raczej go nie kupię, ale wspomnę o nim mojej siostrze :D jej włosom by się to przydało :D

    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny produkt :) ja włosów nie prostuję, ale lubię po wysuszeniu nałożyć na połowę włosów olejek arganowy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam podobny spray ze Schwarzkopfa, ale może następnym razem wypróbuję ten, o którym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  24. też używam podobnych kosmetyków, świetnie sprawdzają się do wszelkich zabiegów kosmetycznych działających temperaturą na włosy ; ))

    healthfashbeauty

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli miałabym polecić jakiś inny to spróbuj tego z Avonu, też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie prostuję włosów, może czasem grzywkę jak mam problem z jej ułożeniem. Fajnie, że ten produkt się u Ciebie sprawdza i ma takie działanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥