♥27♥ Paczuszka + małe zakupy :)

Hej Kochani :*


Wczoraj dostałam małą przesyłkę :) była dosyć ciężka, nawet moja mama śmiała się, że to bomba :D
Zobaczcie sami co było w środku:


To była paczuszka od Białego Jelenia :) dostałam płyn micelarny, próbkę żelu do mycia twarzy i próbkę balsamu do ciała :) Już dziś zabiorę się do testowania i w najbliższych postach opowiem Wam coś o tych produktach :)


A teraz coś z innej beczki :D czyli moje małe zakupy :) kilka dni temu odwiedziłam Bershce i H&M :) kupiłam tylko 3 akcesoria :) naszyjnik, spineczki (żabki) i skarpetki :D 


Pozderki :*
Obserwacja = Obserwacja
Proszę o klikanie w banerek z Sheinside :)

45 komentarzy:

  1. łańcuch piękny, taki w moim guście ♥
    Miłego testowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszka i zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam żel z Białego jelenia, świetny jest ♥

    http://1011xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam płyn Micelarny, właśnie wczoraj przyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny naszyjnik <3
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje produktów z paczuszki! Śliczny naszyjnik *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty Biały Jeleń, są delikatne no i fajne. Oczywiście poklikałam, fajnie by bylo gdybys tez u mnie pokliakla. ;D
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości! :) Kiedyś bardzo często używałam kosmetyków firmy "Biały Jeleń" ;))

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatatnio też odwiedziłam Bershke i się skusiłam na te wszystkie promocje. Czekamy na opinie o produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biały Jeleń to zdecydowanie dobra firma. Oczywiście kliknęłam w baner :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paczuszka :) Miałam kiedyś kilka kosmetyków Biały jeleń i spisały się całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miła paczka ;) Zaciekawił mnie płyn micelarny, bo aktualnie poszukuję dla siebie. Daj znać jak się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go przed chwilka i jest idealny :)

      Usuń
    2. W takim razie warto o nim pomyśleć ;)

      Usuń
  14. Paczuszka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie stosowałam Białego Jelenia, ale wygląda ciekawie! :)

    http://fighting-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki biały jeleń są świetne. Sama stosuje od nie dawna.
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesli chodzi o żel to zużyłam już drugie opakowanie tylko tego niebieskiego, hipoalergicznego :) jest genialny!! oczyszcza wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię markę Biały Jeleń :) Dla takiej alergiczki jak ja super się sprawdza ;) Fajna paczuszka! :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło jest czaasem dostać prezent. Obserwuję!

    Pozdrowienia,
    Petite
    http://petitemaitresse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię białego jelenia, ma bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię Białego Jelenia, ma fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześc:) fajny i przyjemny blog;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?Ja chętnie;)
    Zacznij a ja się odwdzięcze;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Całuje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. naszyjnik jest śliczny :))
    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie jest dostać coś niespodziewanego.
    Współpracujesz również z Białym Jeleniem? Czy to jest coś na zasadzie Shinny Box, czy jakoś tak?

    OdpowiedzUsuń
  25. płyn micelarny wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biały Jeleń ma świetne produkty ; )) osobiście miałam żel do higieny intymnej który świetnie się sprawdza dla alergików, żel do mycia twarzy i mydełka ; )) polecam!

    fajne skarpetki i naszyjnik ;D H&M bije wszystko na głowę ;D

    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłe są takie paczki! Gdy tylko przyjdzie do mnie jakaś, to od razu biorę się za rozpakowanie, z ciekawością czekając co zobaczę w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten naszyjnik :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. mam problemy z cerą i bardzo lubię hipoalergiczne kosmetyki:) bialego jelenia uzywalam kiedys kosmetykow do kapieli i bylam bardzo zadowolona, takze ciekawa jestem Twojej recencji:)
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny struj kąpielowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥