♥21♥ Lakiery termiczne :)

Witam wszystkich! :*

Ostatnio znalazłam ciekawą stronkę z kosmetykami :) ale moją uwagę przykuły lakiery *.*



Wybrałam sobie kilka lakierów termicznych :) jeśli ktoś nie wie to te lakiery zmieniają kolor, a właściwie odcień pod wpływem temperatury :)


Ja mam: 40, 25, 17 i 15:) Najbardziej różnicę widać na tym brązowym :D lakierki są bardzo fajne i przypadły mi do gustu :) Mają w sobie jakby lekki brokat:) Opakowania są bardzo zgrabne :) po 5ml ..mają tęczową etykietkę, która prezentuje się ciekawie :) Bardzo wątpiłam w działanie tych lakierów ale miło się przekonałam :) coś czuję, że to będą moi ulubieńcy :d szczególnie ten róż ♥






Zachęcam do odwiedzenia tej strony i serdecznie pozdrawiam :)

37 komentarzy:

  1. super lakierki najbardziej widac na brązowym ze zmienia kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych lakierach bo będą one również dostępne w katalogu avon:) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze takich nie miałam, ale chciałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te lakiery :) moze sobie takie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały blog <3 Co powiesz na wspólną obserwację?
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś niebieski lakier termiczny ale z innej firmy, był swietny jak było zimno był granatowy a pod wpływem ciepła jasno błękitny :D
    pytałaś o obserwację, ja już obserwuję jako neffi :)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem ciekawe, ponadto ładne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ciekawe, nie miałam takich jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już obserwuję.
    Fajny Blog =3



    www.the-fly-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe lakiery :))
    pozdrawiam ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. musze spróbować tych lakierów termicznych bo słyszałam o nich :)
    bardzo podoba mi się twój blog; )
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. super lakiery:) uwielbiam takie fajne kolorki:) ps obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super lakiery. Też mam lakier termiczny w kolorze różowym, ale inny odcień :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne te lakiery!!! :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że zaciekawiły mnie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe, ale chyba jednak wolę tradycyjne lakiery ;DD już się przyzwyczaiłam.
    healthfashbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetne paznokcie, nie słyszałam o tych lakierach ale prezentują się bardzo fajnie. :)
    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu!
    link do konkursu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasno niebieskie najlepszy!
    Obserwuję ;)

    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze mam problem z pomalowaniem sobie paznokci!! :d
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominuje cię do LBA
    Zapraszam do mnie :
    victorianewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te lakiery już wcześniej widziałam jak ktoś pisał o nich, muszę sobie koniecznie zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przekonały mnie :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc pierwszy raz o nich słyszę, ale ciekawe ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzies już widziałam takie cuda, lecz jeszcze o nie sę=ię nie zaopatrzyłam.. a to błąd! z pewnością kupię ;) zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne są ! rzeczywiście róż jest mega ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥