♥28♥ Balsam i niespodziewane wakacje :)

Hej hej kochani :*


Chciałam Was przeprosić za kilkudniową nieobecność, ale mam wytłumaczenie :D znajomi dosłownie porwali mnie nad jezioro Białe :) Było świetnie, opaliłam się :D 
Przepraszam ze w tym czasie nie dodałam żadnej notki, ale pakowałam się  w pośpiechu ...a na miejscu nie było internetu :( 
Miejscowość gdzie znajduje się jezioro jest malownicza :) pełno w niej życia. Przez 24h ktoś śpiewa, sa koncerty i różne inne atrakcje :) Jezioro należy do najczystszych w Polsce..woda jest bardzo przezroczysta. dno jest piaszczyste, ale stabilne i twarde (idealne dla małych dzieci).
Jest tam świetnie..polecam!! 



A teraz co kupiłam jeszcze przydatnego na wypad:

-psikacz na komary
-mydełko 
-mini pasta do zębów
-pojemniczek na 100ml
-odzywka do włosów :)


W House'ie kupiłam jeszcze japonki, strój kąpielowy i kapelutek :)



Teraz coś o balsamie z firmy Biały Jeleń:



 Ciężko mi go ocenić, ponieważ dostałam małą próbkę.. ale wydaje się być fajny.
6ml wystarczyło mi na kilka aplikacji, wiec jest wydajny :)
Konsystencja jest lekka, ale nie lejąca. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Zapach jest delikatny, jak dla mnie mało wyczuwalny.
Na opaloną skórę sprawdził się u mnie fajnie...chwilowo złagodził pieczące miejsca :)
Z chęcią kupię go w pełnowymiarowych opakowaniu :)

Pozdrawiam :*
Obserwacja=Obserwacja
Proszę o kliki w banerki :*
  

31 komentarzy:

  1. najczęściej takie nieplanowane wypady są najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne miejsce :) i dobrze, że bez internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie spontaniczne wakacje. ;D
    Proszę o klikanie w linki TUTAJJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad tym jeziorem jest cudownie :) fajny stroj i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie lubię lata, to aż zachciało mi się jechać nad takie jeziorko... strój super , mega mi się podoba :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten balsam z Białego Jelenia :) No to Ci się wakacje trafiły super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jezioro Białe!! aaaa :) jadę tam za 3 tygodnie i nie moge się już doczekać :) W każdy rok jest tam coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super posty dodajesz ;) Mam pytanie ile kosztował ten strój z house?? jest śliczny! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ten strój kąpielowy kupiłaś :)
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz,to bardzo motywujące :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ten kapelusz, teraz mam na nie fazę, może jak wrócę z wakacji to jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie wypady ,z zaskoczenia!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/leginsy-to-nie-spodnie-wiec-zakrywamy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. spontaniczne wypady są najlepsze !! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny strój i klapki ;> + zakochałam się w designie!!!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja w końcu muszę się wybrać nad jezioro, bo w tym roku jeszcze nie pływałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strój kąpielowy cudowny- szkoda tylko, że nie bardziej kolorowy :))

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne duże jezioro :)
    Może wspólna osberwacja ? http://beyoursele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie widze Cie u siebie;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jakie śliczne zdjęcie z wakacji!!! :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny strój kąpielowy i fajne klapki <3 Widzę, że fajny wyjazd miałaś...i ta trawa rosnąca na środku plaży xD
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że spędziłaś miło czas nad jeziorkiem ;) Fajne rzeczy pokupowałaś :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny plażowy zestaw - w połączeniu na pewno wypadł świetnie ;))
    a takie "mini" produkty zawsze się przydają - więcej miejsca na ubrania w walizce ;D

    healthfash ;-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez muszę w końcu zakupy na wyjazd zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. takie niespodziewane wypady są świetne. :) Zapraszam na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie niespodziewane wypady są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kapelusz<3

    ps. a u mnie? trendy jesień/zima 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne miejsce, sam chciałbym tam pojechać :D
    Obserwuję, mam nadzieję, że robisz to samo u mnie :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥