♥22♥ - Ozdoby do pokoju :)

Hej heeej! 


Mamy wakacje! Jest piękna pogoda, aż chce się żyć :D kilka dni temu wybrałam się na zakupy :)
To nie były takie "typowe" ciufffowe, ale postanowiłam dokupić coś do swojego pokoju. Było w nim tak pusto, ponieważ był ostatnio remontowany :) 
Gdy wchodziłam do niego było aż przygnębiająco... zero obrazków, figurek, kwaitów..więc postanowiłam to zmienić :D



Dorwałam kilka drobiazgów to w chińczyku to w Jysk'u .. z reszta zobaczcie sami kilka rzeczy :








Pozderki! 

47 komentarzy:

  1. uwielbiam takie cuda !!! ;) Ten kocyk by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się najbardziej ramka i kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to pudełko z Marylin ;) i podobną ramkę z napisem Love tylko, że białą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby :)

    martusiadlawszystkich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podoba mi się ramka :) też chcę sobie cos w podobnym stylu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już obserwuje teraz twoja kolej ;) http://pieknaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ramka :) ile kosztowała?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramka jest super :) Gdzie ją kupiłaś? :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Ja najprawdopodobniej będę miała remont pokoju wiosną 2015 i jestem pewna że pozmieniam wiele rzeczy i też nakupuję sobie pierdół ^^

    lawendoweciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dodatki :-) Ja rok temu remontowałam pokój i też musiałam go ozdabiać :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza ramka jest piękna, kot też super, ale ja to w końcu jestem miłośniczą kotów więc inna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy! :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłaś sobie świetne dodatki do pokoju ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyk i pierwsza ramka skradły mi serce *.* Świetne!
    http://oonlyonelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Boziu Bozziu Boziu!!!!!! Oddaj wszystko!!!! bo wszystko w moim stylu <3
    Zazdroszczę..!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne dodatki :) Podobają mi się, zwłaszcza ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. koc i ramka są genialne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. To pudełko z Marylin.. - idealne! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie drobiazgi! Odmieniają wnętrze o 180 stopni :) A do tego jak Cieszy! Zapraszam na dzisiejszy post do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy, też przydałoby mi się kilka nowych ozdób,
    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu!
    link do rozdania - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Kociaki świetne, ja kilka dni temu kupiłam 2 poduchy w Jysk'u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zamierzam kupić sobie jeszcze takie włochate poduchy :)

      Usuń
  23. Świetne te rzeczy do pokoju. (mam taki sam koc ;pp)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne dodatki kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. najlepsze: kocyk i pudełko z Marylin !
    czasem można u nich znaleźć na prawdę świetne rzeczy ; )

    healthfashbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rzeczy :D
    ja mialam remontować swój pokoj na wakacje, ale plany mi się zmieniły, ponieważ a to przyjedzie koleżanka, a to jadę na koncert, a jeszcze w sierpniu na cały miesiąc do pracy ;)

    +co powiesz na wzajemną obserwację? :D
    Jeśli zaobserwujesz, napisz mi, a ja od razu zrobię to samo :)
    +Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely things! I want this zebra blanket! It is my fav pattern!
    X, Ania from www.overdivity-fashion.blogspot.de
    Facebook | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  28. wczoraj widziałem te płatki za 3 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna ramka z napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rzeczy, ta pierwsza ramka jest suuper ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe rzeczy! :) niedługo sama muszę wybrać się na taki zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo super ;)
    też musze kupić jakieś ramki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. super nowosci :) ja tez musze kupic jakies nowe dodatki do pokoju :)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ramki na pierwszym zdjęciu oraz ramka z napisem są piękne :)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. super! ramki szególnie! :)
    Zapraszam również do siebie na wakacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodki kocyk(chyba) , mogę zapytać gdzie i za ile kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥