♥19♥ Sephora - Enigmatic body lotion - kosmiczna kąpiel wśród gwiazd !

Hej Hej :D

Korzystając z chwilki wolnego czasu chciałam Wam pokazać... znowu balsam do ciała i znowu z Sephory :)
Niestety nie mój, ale mojej mamy :D ja czasem tylko podkradam :)


Opakowanie:
-czarne (czerń tak bardzo kojarzy mi się z Sephorą), w urocze gwiazdki. Jest wyposażone w pompkę dzięki czemu łatwo się go aplikuje :). Samo opakowanie jest smukłe i poręczne :) przed otwarciem pompka jest "zafoliowana" - zabezpieczona, dzięki czemu mamy pewność, że nikt wcześniej go nie otwierał.


Konsystencja i działanie:
-balsam jest biały, zawiera w sobie mikroskopijne cząsteczki brokatu, które nadają skórze lekki blask i rozświetlają ją- dzięki temu jest idealny na lato. Dobrze nawilża skórę po kąpieli - staje się gładka i przyjemna w dotyku. Balsam ma piękny zapach- ekskluzywny, oszałamiający i tajemniczy. Jest to świeże połączenie kwiatu hibiskusa i kwiatu pomarańczy. konsystencja jest dosyć płynna (ale nie jest za rzadki, ani za gesty).


Minusy:
-dostępność - edycja limitowana :(


Cena: 29zł/190ml

Pozderki :*


23 komentarze:

  1. Prezentuje się niesamowicie elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ma opakowanie, fajnie, że się sprawdził :) Szkoda że edycja limitowana :/

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ale trochę inny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ale trochę inny

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie pamiętam kiedy cokolwiek miałam z Sephory albo w ogóle kiedy w niej byłam. Jakoś mi nie po drodze :) Dołączyłam do obserwujących i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne opakowanie :>
    jeśli możesz to kliknij w kliki w poście w zamian :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/07/june-with-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sephore !
    zawsze biore próbki perfum hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne opakowanie!

    Zapraszam do mnie na wakacyjny konkurs! Do wygrania koszulka ze sklepu ROMWE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za balsamami z Sephory jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy balsam :) szkoda, że na razie mam ich za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice blog.


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma bardzo fajne opakowanie :> Nawet nie jest takie drogie.
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. opakowanie już mnie kusi;d szkoda, że to edycja limitowana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam kiedyś coś podobnego :)
    http://largeluggage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie balsamy z drobinkami rozświetlającymi!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Otrzymałaś nominację do LBA !
    Szczegóły u mnie http://hundred-things-before-death.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥