♥24♥ Metamorfoza! :)

Witam kochani! :*

Pogoda jest dobijająca :( ciągle pada i mam już dosyć tej szarości :( 
Dziś chciałam przygotować dla Was, krótką notkę o metamorfozie mojego bloga :)
Bardzo się cieszę, że się zdecydowałam bo teraz wygląd mojego bloga jest o niebo lepszy a wszystko to zasługa mojej bohaterki - Cathy !!!

Jestem bardzo zadowolona :) jeśli ktoś chciałby odświeżyć wygląd swojego bloga bardzo zachęcam !

Jesteś zainteresowany? Skorzystaj:


Teraz pytanie do moich czytelników :D Jak się Wam podoba przemiana? :)

Obs.=Obs.
Pozdrawiam cieplutko! :)

17 komentarzy:

  1. Metamorfoza bardzo na plus :) Świetny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądnie teraz wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten nowy design ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. blog zachwyca - od razu zwraca się uwagę na design ;D
    jednym słowem : słodko ;D

    healthfashbeauty.blogspot.com!
    p.s : lody nie tuczą! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem jak Twój blog wyglądał przed metamorfozą, ale teraz jest świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem jak Twój blog wyglądał przed metamorfozą, ale teraz jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda :)

    kamila-kaamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wygląd bloga! Obserwuję i liczę na to samo :D
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna metamorfoza. Blog jest uroczy :D
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no metamorfoza jak widzę udana :) Ślicznie tu masz :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥