♥8♥ TMI TAG!

Hej Kochani! :*

 Dziś mam dla Was tag.. TMI TAG :) 
Tag jest genialny i przedstawia za dużo informacji :D

♥1.Co masz na sobie ?
Jeszcze piżamkę :D bluzkę i spodenki w serduszka :d 

♥2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
oj taaak ;3

♥3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Można tak powiedzieć..

♥4. Ile masz wzrostu ?
167cm :)

♥5. Ile ważysz ?
Moja waga się waha w granicach 55-57kg :D

♥6. Jakieś tatuaże ?
Nie mam :( ale bardzo podoba mi się taki:


♥7. Jakiś piercing ?
Mam przebite tylko uszy... w jednym uchu mam dwie dziurki... podoba mi się malutki kolczyk w nosie, ale bardzo boję się tych igieł itd. :D no i w pępku :D

♥8. Ulubiony program (serial) ?
Nie oglądam tv.. ale jeśli YT można zaliczyć do seriali to uwielbiam oglądać mcbarbie07, ssarusske, zmianoholiczke :) 

♥9. Ulubione zespoły ?

Nie mam ulubionego zespołu:)

♥10. Coś, czego Ci brakuje ? 
Raczej nie:)

♥11. Ulubiona piosenka ?
teraz taaa:

♥12. Ile masz lat ?

Prawie 18 :D

♥13. Znak zodiaku ?
Lew :3

♥14. Czego szukasz u partnera ?
Tego by był zabawny i mnie wspierał :)

♥15. Ulubiony Cytat ?

Tylko miłość wyzwala zam­knięte­go w ciele ducha. 

♥16. Ulubiony aktor ?
Nie mam :P

♥17. Ulubiony kolor ?

Różowy, miętowy, czarny :)

♥18. Głośna muzyka czy cicha ?
Głośnaaa! :D

♥19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny ?
Do pokoju pod kołderkę :)

♥20. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
Ojj..bardzo długo:) uwielbiam gorącą wodę :) prysznic zajmuje mi ok. 1h :D

♥21. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Coś ok. 1h :)

♥22. Biłaś się kiedyś z kimś ?
Niee :)

♥23. TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców ?
Kręci mnie gdy mężczyźni są umięśnieni i dbają o swój wygląd.

♥24. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców ?
Bardzo mi się nie podoba gdy chłopak jest cwaniakiem i myśli, że jest naj naj naj :D 

♥25. Powód dla którego dołączyłaś do Bloggera ?
Od zawsze chciałam zostać blogerką :)

♥26. Czego się boisz ?

Pająków, owadów, ciemności i duchów :D

♥27. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Już dawno.. nie pamiętam :)

♥28. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz ? 
Nie tak dawno mamie :D

♥29. Ostatnia przeczytana książka ?
Lektura.. " Lalka"

♥30. Książka, którą aktualnie czytasz ?
Obecnie nie czytam :P

♥31. Co ostatnio oglądałaś (serial TV) ?
Jak już wspominałam nie oglądam tv:) ale na YT oglądałam ssarusskę :)

♥32. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Ostatnio rozmawiałam z mamą :D

♥33. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS ?
Ostatnio czyli wczoraj pisałam z moim przyjacielem:)

♥34. Ulubiona potrawa ?
Pierogi i frytki :D

♥35. Miejsca, które chcesz odwiedzić ?
NY, Sycylia, Sardynia, Brazylia i Japonia :)

♥36. Ostatnie miejsce w którym byłeś ?
Szkoła :)

♥37. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
Tak :)

♥38.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Koleżankę z okazji urodzin:)

♥39. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ?
Nie pamiętam:)

♥40. Ulubiony smak słodki ?
Dziwne pytanie.. :D uwielbiam wszystkie słodkie smaki :)

♥41. Na Jakich instrumentach grasz ?
Kiedyś grałam na gitarze :D ale podziwiam osoby grające na pianinie :)

♥42. Ulubiona część biżuterii ?
Naszyjniki ♥

♥43. Ostatni uprawiany sport ?
Aerobik :)

♥44. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś ? 
Nie przypominam sobie:)

♥45. Ulubiony tekst na podryw ?
Nie mam :D haha :)

♥46. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie ?
Z koleżankami :)

50 komentarzy:

  1. hihi ja waze tyle samo tylko jestem duuuzo nizsza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te odpowiedzi i bardzo fajny cytat ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że zrobiłaś taki post :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag bardzo fajny, trochę się o Tobie dowiedziałam. Tai tatuaż też mi się podoba. ;3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post !;*
    dziekuje za kliki, zaobserwowalam ♥
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku wspaniały tatuaż :)
    też lubię miętowy kolor ;) zawsze mi się kojarzył z wakacjami

    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha dużo osób mi mówi że jestem podobna do Honey. Ja tam za bardzo różnicy nie widzę, tym bardziej że ona teraz ścięła włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem lwem i mam prawie 18 xd :D
    + ja już obserwuję teraz ty ;)
    http://chwila-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post genialnie! http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne odpowiedzi! Zazdroszczę wzrostu, ja mam 157 cm i kolega mówi, że nie sięgam do szafek :/ Obserwuję, liczę na to samo i dziękuję za odwiedzenie mnie :)

    www.if-only-you-could-believe-in-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i liczę na rewanż , super blog i będę zaglądać częściej :*
    x1307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne odpowiedzi : )


    Może wspólna obserwacja? Odpowiedz u mnie :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już obserwuję <3 Czekam na uczciwy rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za bardzo miły komentarz :)) Obserwuję :))

    Zapraszam na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Zauważyłam wiele podobieństw między nami, np. wzrost, waga, znak zodiaku. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tyle waże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny tag :) Ja też jak biorę prysznic to ,,tylko na chwileczkę" a potem mija godzina...
    Pozdrawiam!
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tagi, ale nie wszystkie. Ten jest całkiem okej - pozdrawiam! ; )
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny ten tatuaż co pokazałaś :)
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne odpowiedzi :3
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję teraz twoja kolej :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny tag, ciekawe odpowiedzi : ) Pozdrawiam.

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam te kolory.. :-D
    Radzę zmienić Ci cos w blogu:) moze nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad zmianą bo jest troszkę tak pusto :) dziękuję za radę :*

      Usuń
  24. ile pytań :)
    świetne odpowiedzi, fajną masz piżamkę

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już zaobserwowałam , czekam na to samo <3 + świetny wpis . Mi też się podobają takie tatuaże <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytałaś się o wspólną obserwację :D Ja już!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałaś o wspólną obserwację ja już :*
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę tutaj wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny ten tatuaż na obrazku ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny tag! A kolor miętowy kocham :))

    desi-deesiblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny tag! A kolor miętowy kocham :))

    desi-deesiblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. na 26 moja odpowiedź brzmi identycznie :D i uwielbiam tę piosenkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajny tag! :D Można się coś więcej dowiedzieć :)
    Pytałaś o obserwację - Ja już :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny blog, obserwujemy? :) Ja juz obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  35. super tag! zaobserwowałam www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe odpowiedzi ;) Ja też lubię kolor miętowy ;)
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję licze na to samo x 2 napisane :) www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też uwielbiam pierogi, frytki, boję się pająków i chciałam kiedyś kolczyka w nosie, ale strach zwyciężył ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten tatuaż jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajny Tag i również obserwuje :) może i u siebie go napisze :) pozdrawiam :)

    http://emibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja boję się pająków :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥