♥10♥ Szampon - CeCe Care!

Witam Kochani :**
Dziś przychodzę do Was z szamponem firmy CeCe of Sweden ( Jedwab + dodatkowa objętość)..

Trochę informacji od producenta:

CeCe Care To profesjonalny szampon zawierająca jedwab. Jest to produkt zwiększając objętość do każdego rodzaju włosów. Szampon CeCe dodaje włosom lekkości i sprężystości. Produkt z serii Care zawierający jedwab zapewnia włosom dodatkową objętość, daje wyjątkowe poczucie gęstości i miękkości. 

Sposób użycia:
- Niewielką ilość szamponu wetrzeć w mokre włosy i masować.
- Następnie spłukać ciepłą wodą.- Czynność można powtórzyć.

Pojemność: 300 ml


Od jakiegoś czasu myję włosy tym szamponem. Od samego początku przypadł mi do gustu jego świetne otwarcie i piękny zapach:) Konsystencja szamponu jest dosyć rzadka, przypominająca bezbarwny żel, lejąca i lekka. Po nałożeniu na mokre włosy bardzo się pieni, co dla mnie jest plusem. Zapach niezbyt długo utrzymuje się już na wysuszonych włosach.

Włosy po nim są puszyste, ładnie się układają. 
Szampon daje dodatkową objętość, jednak ogromnym minusem jest to, że moje włosy zaczęły się po nim przetłuszczać :/ 

Podsumowując, jeśli ktoś ma tendencję do przetłuszczania się włosów niech zrezygnuje z kupna tego produktu:) 

Produkt ten kupiłam w Rossmanie na promocji za ok. 18zł :)




Buziaki :*


36 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim specyfiku:) fajne serduszko :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon z jedwabiem? Nie spotkałam się jeszcze. Fajne rozwiązanie, nie trzeba nakładać jedwabiu osobno. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wzmaga przetłuszczanie to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. musze go sprobowac!! dzisiaj zajrze do rossmana
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/majowa-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej firmy szampon i odżywkę do włosów blond. Jednak jeszcze ich nie używałam, czekają na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetny!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle bym się wkurzyła, gdyby przetłuszczały mi się włosy z pwoodu szamponu :P I tak mam dość problemów z nimi. Recenzja fajna, miło się czyta, bo jest zwięzła. Ja jednak pozostanę przy moich szamponach : ) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam przetłuszczające się włosy więc raczej nie skorzystam ale przydatny post. :)
    Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam kiedys ten szmpon, niestety kmpletnie sie u mnie nie sprawdzil
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za odwiedziny u mnie :) Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie na moim blogu :)
    Ja oczywiście obserwuję :)
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam

    ps. a u mnie? MAKIJAŻOWO na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, może i dobre szampony, ale dla mnie to troszkę dużo kasy by wydać na szampon. Ja od kilku miesięcy stosuję odżywkę i szamponu z firmy kallos ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam lecz moim zdaniem trochę drogi. ;D
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. thx :)


    zachecam do follow facebooka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny :* taak ja już cię obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli ja powinnam zrezygnować ;)
    Pozdrawiam!
    Kobiety i spółka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampony wydają się dobre ;) Obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe szampony, mialam kiedyś z jedwabem ale i z innej firmy i super gladkie wlosy byly :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz na blogu ♡
      Jak co to, - obserwuje :)

      Usuń
  20. jasne, możemy się zaobserwować :) ja już to zrobilam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te szampony :) Wypróbuję
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli przetłuszcza to niestety zdecydowanie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety nie jest on dla mnie :) ale bardzo fajna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Więc nie dla mnie - mi strasznie włosy się przetłuszczają;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się że to produkt nie dla mnie niestety ;c
    Pytałaś o wzajemną obserwację, nie ma problemu, zacznij a ja się odwdzięczę ;)
    http://cassieeeeeeeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny blog *.*
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już <3
    http://aaleexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. takie otwieranie szamponu jest bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znałam wcześniej :))

    OdpowiedzUsuń
  29. oo nie znałam wcześniej tej firmy... ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szampon zdecydowanie nie dla mnie, bo mam włosy przetłuszczające się. Fajna recenzja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. jak skończę zapasy to mooże mooże :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten szampon, polecam, bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej firmy, ale opakowania mają przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda ciekawie, nigdy nie widziałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥