♥7♥ Chciałabym, chciałaaa....-buty!!!

Cześć :* 
Korzystając z chwili wolnego czasu chciałam wam pokazać buty o których marzę i których potrzebuję (jednych mniej drugich bardziej) :D


♥1- Białe, krótkie converse to buty które na pewno znajdą się w mojej kolekcji :D...są wygodne i śliczne mam już różowe, jednak białe od zawsze były moim ideałem :D Obawiam się, że szybko się zabrudzą :(



♥2- Kolejnym ideałem są czarne szpilki na platformie..pasowałby do większości eleganckich strojów:) Pasek dodaje im uroku, wyglądają bardzo sexi!!  
Zakochałam się w nich!!






♥3- Airmaxy..muszą być moje :D Są śliczne, trwałe, praktyczne i trwałe. Tylko cena..:( jest niestety minusem. Moim zdaniem jednak warto dać więcej za buty, które nam długo posłużą :)



Co myślicie o tych butach? Jakie są Wasze ideały? :D





29 komentarzy:

  1. Ja już od dawna poluję na New Balance ale krótkie conversy też są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę maxy i converse jednak są drogie. ;/ A szpilki to niee bo za mloda trochę jestem ale są piękne. *-*
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o takich szpileczkach tez marzę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chce air maxy... Ale juz pare miesiecy nie moge sie zdecydowac! :D

    zachecam do wziecia udzialu w konkursie♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne buty,a najbardziej podobają mi się te czarne szpilki na platformie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja marzę o conversach, ale miętowych. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki, też takie chcę ! Maxy-też takie chcę ! Extra post i super buty ! Oby tak dalej :) Zapraszam cię do obejrzenia mojego pierwszego vloga :)

    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedne conversy, ale często mnie obcierają:/

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie świetne są te pierwsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam szpilki i to nimi się "jaram" najbardziej. :) Ostatnio upolowałam piękne botki 16cm. Teraz muszę kupić sandały na koturnie - niższe 13 cm. ;>
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw tych butów :)

    http://skalinowskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe Conversy i Air Maxy to również moje marzenie: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Numer jeden też z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. po krótkie conversy biale jade zaniedługo ;)
    szpilki czarne na platformie mam od roku i sa genialne
    a no i air maxy mam od 2 miesiecy :)
    każd są cuuudne <3

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochalam sie w tych szpileczkach <3
    masz naprawde swietny gust :*

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chciala conversy te co ty, czarne vansy i kolorowe maxy <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna notatka i śliczne zdj. Nic dodać nic ująć tylko jedna rada rozjaśniaj zdj.
    Zapraszam serdecznie TO MÓJ NOWY BLOQ --> http://julyblogs11.blogspot.com/ :)
    bardzo proszę o skomentowanie :) Będzie mi bardzo bardzo miło <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post ;) Wszystko idealne, ale chyba jak dla mnie największym marzeniem dla mnie są air maxyy <33

    Zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post i ogólnie blog ;) Moim zdaniem to air maxy są już trochę przereklamowane ale te co są na trzecim zdjęciu są naprawdę śliczne ;)
    Moim ideałem są janoski od nike, są wspanile :)

    Zapraszam http://ourstylizations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uważam ze airmaxy sa przereklamowane. Ale te całkiem dobrze wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Białe conversy są śliczne, ale na moich nogach niewytrzymałyby tygodnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi podobają się wszystkie te pary butów :) Ale najbardziej spodobały mi się szpilki.Są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie trzy pary butów są również na mojej 'chciej liście' :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarne szpilki na platformie, a do tego żeby były wygodne marzą się również mi ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie szpilki to najlepsza opcja, nie ma nic bardziej kobiecego od czerwonej szminki, czarnej kreski na powiece i szpilek właśnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie się waham nad kupnem Air Maxów ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥