♥12♥ Under Twenty - Multifunkcyjny krem antybakteryjny BB lekki krem + puder!

Hej heeej! :*

Ostatnio jakoś nie miałam czasu.. spotkania ze znajomymi:)..szkoła, nauka, zadaniaa :/ Za oknem taka paskudna pogoda! Pokrzyżowała moje plany :( Pomyślałam że zrobię dla Was recenzję pewnego produktu:)

Chciałabym Wam przedstawić:   Multifunkcyjny krem antybakteryjny BB lekki krem + puder!



Używam tego kremiku od kilku tygodni i mogę stwierdzić jest jest całkiem niezły :)
Jego zaletą jest to, że ma trafione kolory (tylko 2) bardzo jasny oraz naturalny, który dopasuje się do typowej słowiańskiej karnacji, ale nie tylko:) Ja mam kolorek naturalny:)

Kremik nadaje skórze lekkiego blaski i świeżości, maskuje drobne zaczerwienienia. Niestety nie zakrywa niedoskonałości jest to chyba jego największy minus.
Twarz po nim się bardzo świeci i trzeba ją przypudrować by była matowa:) Bardzo szybko ściera się z twarzy w tłustych okolicach (nos, czoło).

Coś od producenta: 



Idealnie nadaje się dla nastolatek, młodych dziewczyn, które nie mają problemów trądzikowych. Ma bardzo przyjemny zapach i ładnie stapia się z cerą. Jego atutem jest łatwe nakładanie (nie zasycha przy nakładaniu).


Cena to ok. 15zł za 75ml:)

Moja ocena: 4/5!


Buziaki :*

54 komentarze:

  1. Mam go ale nie lubie :( już na pewno go nie kupie! Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu :) ale fajnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  3. mam jasny i jestem z niego zadowolona ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. koszystyłam z nich są dobre
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam jakiś czas temu, całkiem fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja, mam ten produkt i bardzo go lubię! :3

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam, ale wygląda interesująco ;-)
    Pozdrawiam!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ok , ale strasznie się świeci , raz na jakiś czas jest ok ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten jasny odcień i lubię go!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam jasny i go lubię,dobry na codzien:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny krem, niestety miałam podobny i nie jest taki fajny, poza tym, nie za często używam takich kremów :)
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam ale kiedyś na 99,9% będę. ;) Mam do Ciebie prośbę, poklikałabyś w linki Sheinside? To dla mnie bardzo ważne.
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/2014/05/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, lekki produkt, ale i tak jestem wierna linii STAY MATTE z Rimmela :)

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nic dla mnie, ja juz dawno po 20 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałam tego kremu! ;3

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pogoda jest okropna! a kremu jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zakup, nigdy nie testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. slyszalem wiele pozytywow i troche negatywow.. po prostu malo wymagajace cery beda zadowolone ale tluste i meiszane bez utrwalenia dobrego niestety nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Mialam i mnie nie zachwycil niestety . :C
    zapraszam do mnie:
    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mam, co prawda trzeba nałożyć puder - ale u mnie się trzyma cały dzień takze jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używałam tego kremu :)

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/about-me.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny jest :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie planuję jego zakup ! Wygląda na świetny produkt

    OdpowiedzUsuń
  25. W Rossmannie oczywiście nie było testerów. Chciałam go kupić na promocji - 49 %. Ale w końcu okazało się że produkty spoza szaf nie wchodzą na promocje. no i myślałam że będzie za ciemny dla mnie jak większość B z dolnej półki

    OdpowiedzUsuń
  26. Uzywałam go i innych kosmetyków z tej seri pare lat zanim skończyłam 20-stkę. Całkiem dobre produkty, w atrakcyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za kremami bb.. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja pozostanę fanka mojego obecnego kremu BB z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam go nigdy, ale fanką kremów BB chyba nigdy nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi ten krem BB się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkład z tej serii jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś używałam podobnego produkty z Nivea Young ale tego nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam, ale chyba zacznę ;) Słyszałam o nim wiele dobrych opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uzywam i jest swietny ;) Tylko malo trwaly niestety...

    OdpowiedzUsuń
  36. Hmm... wychodzi na to, że to produkt całkowicie nie dla mnie. Nie mam słowiańskiej karnacji, więc pewnie byłby za jasny. Nie wyobrażam sobie nakładania pudru na twarz, a bez tego po użyciu tego kremu pewnie świeciłabym się jak latarnia. No i szczerze mówiąc, przeraża mnie wizja malowania się podkładem (miałabym poczucie, że moja skóra nie oddycha), a ten krem to jednak bardziej podkład niż środek przeciw niedoskonałościom. A skoro piszesz, że nawet niedoskonałości nie zasłania, to już na pewno się na niego nie skuszę. No nic, będę dalej szukać czegoś wartego wypróbowania ; ).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. chyba zacznę używać ten podkład. Słyszę na jego temat wiele pozytywnych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam produkty z Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zaciekawił mnie ten krem, miałam inny z UT i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. używałam go, ale bardzo krótki czas bo nie za bardzo przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety, po tego typu produktach miewam za bardzo przesuszoną skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja używam go jak na dworku naprawde jest upał i świetnie się sprawdza, jest lekki i nawilża skórę;*

    świetny post;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Na szczęście nie mam kłopotu z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. O proszę kogo ja tu widzę mój obecny krem BB na lato ! Skusiłam się ostatnio na jego zakup w biedronce i muszę przyznać, że mile mnie zaskoczył.. no może poza błyszczeniem się ale wystarczy przypudrować i voila ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. 4/5 to raczej nieżle :) Nie używałam nigdy tego produktu, dzięki Tobie rozważę zakup tego kremu :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥