♥9♥ Dla każdego coś ZDROWEGO!

Hej hej :D!

Wczoraj wybrałam się na zakupy do supermarketu i postanowiłam, że kupię coś zdrowego i zadbam o siebie :) zazwyczaj odżywiałam się niezdrowo "faszerując" się barwnikami itp. substancjami. Jednak postanowiłam to zmienić :)

Zajadałam się zazwyczaj słodyczami, które negatywnie wpływają na stan mojej skóry (raczej na twarzy)..

Kilka zdrowszych produktów:



Na półce z chrupkami i płatkami zobaczyłam pewną nowość - ciasteczka jęczmienne z siemieniem lnianym firmy Sante. Bardzo chciałam je spróbować :)
Jest to zdrowa, smakowita i pożywna przekąska.. są chrupie, ale nie za twarde, zawierają dużo błonnika co jest ogromnym plusem :D
Ciasteczka są bez dodatku pszenicy i zawierają 52,8% jęczmienia:)
Znakomicie nadają się jako drugie śniadanie w szkole czy pracy...może jest ich mało (2 ciasteczka), ale są bardzo sycące.


Jest to naprawdę super przekąska..POLECAM! 

Buziaki :**  

39 komentarzy:

  1. ja z kolei uwielbim te ciastka z belvita ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często jem niezdrowo, ale takie ciasteczka tez lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta ciasteczka też lubie , pytałaś obserwacje ok
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się niezdrowo odżywiam, ale te ciasteczka są przepyszne ! <3 Fajny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ;) takie jedzonko też jest dobre i w dodatku zdrowsze!
    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem zachwycona sposobem Twojego pisania! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka są smaczne:) ale ja wole te z żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :)

    http://nadi-natii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te ciasteczka :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czasem na drugie śniadanie jem ciasteczka jęczmienne :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio też zjadam zdrowsze produkty :))
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam wygląda pysznie. Ale i tak według mnie najzdrowsze jest coś zrobionego przez siebie :)
    Zapraszam do obserwacji ♥
    madeline-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię jeść zdrowo, wolę fast foody. I tak po nich jakoś nie grubnę ani nic bo jem je dość rzadko. xD Ale może powinnam zacząć zdrowo jeść..
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm ale mi narobiłaś ochoty :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja staram się odżywiać zdrowo, uwielbiam wafle ryżowe, uzależniłam się od nich, ale są przepyszne. Pytałaś chyba o wspólną obserwacje, ja już obserwuję x

    http://unbeending.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jogurt owocowy zdrowy niestety nie jest, polecam naturalny i samemu dorzucić jakieś owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam<3

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, co prawda nie jestem ekspertką w zdrowym odżywianiu, ale co nieco na ten temat wiem. Niestety idąc do sklepu musimy uważać na produkty psełdo zdrowe :/
    Płatki Fitness, które kupiłaś niestety nie mają nic wspólnego ze zdrowiem, zawierają bardzo dużo cukru i są wysoko przetworzone...
    Zapraszam na http://stylowoizdrowo.blogspot.com/ jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że te produkty nie są do końca zdrowe.. dlatego napisałam coś zdrowszego :) ale dzięki za uwagę :)

      Usuń
  19. Pytałaś o wzajemną obserwację ja już obserwuję i czekam na rewanż :) www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny wpis, ale kocham czekoladę ♥

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych ciesteczek jęczmiennych muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie słodycze i alkohol szkodzą na cerę ale czasami nie potrafię sobie ich odmówić :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post!
    Mogłabyś poklikać w linki w tym poście KLIK dla ciebie to chwila, a dla mnie spełnienie marzeń
    Z góry bardzo dziękuję i napisz w komentarzu jak mam się odwdzięczyć, a z pewnością to zrobię.

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wafle ryżowe z polewą czekoladową - są pyszne;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  25. wow jakie zdrowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne ciacha, muszę spróbować. Lubię takie zbożowe przekąski. :) Też ostatnio postanowiłam się zdrowiej odżywiać. Jednak u mnie na pierwszy plan weszła sałata. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te ciasteczka wyglądają smakowicie. Zdrowe odżywianie wcale nie musi być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja polecam Ci spróbować musli z fitelli z żurawiną! pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Od Sante jadłam ciasteczka owsiane kakaowe i także są przepyszne! :) Świetny zamiennik niezdrowych słodyczy ;D a wafle ryżowe to praktycznie zawsze muszą być w moim domu, też fajna przekąska, kiedy ma się ochotę na pochrupanie czegoś : )

    OdpowiedzUsuń
  30. no czy danone jest zdrowe, to bym się zastanowiła ;-)
    lepiej zwykły jogurt kupić i wymiksowac z truskawkami, w końcu mamy sezon.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kiedyś jadłam wafle ryżowe, ale teraz mi się już tak zbrzydły, że nie mam na nie ochoty :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Wafle kupca jadam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super te ciasteczka wyglądają, akurat z Sante nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię te ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥