♥1♥ Synergen Happy Day Hand-Creme


Jest to krem do rąk do skóry suchej, który można zakupić w Rossmannie. Ten kremik to cudo! Za tak niską cenę ok. 3,50zł.
Producent zapewnia, że: krem doskonale nadaje się do delikatnej pielęgnacji rąk i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Nawilża przez 24h.

Zalety:

-super cena-dostępność

-ładne i poręczne opakowanie

-piękny słodki zapach-wydajny

-nie wysusza ani nie podrażnia

-wchłania się błyskawicznie nie pozostawiając lepkich rąk

-łatwo radzi sobie z suchymi i szorstkimi rekami.


Wady:

-nie nawilża skóry przez 24h.


Moim zdaniem jest to świetny krem! Konsystencja jest idealna lekko natłuszcza, nawilża i do tego pięknie pachnie. Jednak nie nawilża skóry przez 24h..(każdy produkt ma wady). Od pierwszego użycia bardzo przypadł mi do gustu i z pewnością zostanie ze mną na dłużej. Gorąco polecam! 



7 komentarzy:

  1. u mnie krem do rak to obowiazkowy ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwujesz bardzo prosze http://muffinka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wietny blog :) Zapraszam do mnie :) Może obserwacja? Mam nadzieję, że się zrewanżujesz :)))
    lusia146.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie ma kremu, który by nawilżał 24h niestety. Tego jeszcze nie testowałam, ale lubię kremy do rąk z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥