♥36♥ Lancome Tresor In Love - totalnie "in love"!


Hej Kochane :*



Dziś, po raz pierwszy na moim blogu pojawiła się recenzja perfum, ale to nie byle jakich perfum. Każdy z nas nie słyszała o firmie Lancome? - każda.
Która "zapachomaniaczka" jeszcze ich nie miała?  


Mowa będzie o zapachu Tresor In Love, który ma tyle samo ulubieńców co wrogów. Jego słodycz powala na kolana, niestety nie każda to lubi.








Opis producenta:

Kompozycja powstała z połączenia aromatów kwiatowych i owocowych. Pierwsze nuty zapachu to soczysta nektarynka, brzoskwinia i gruszka oraz świeża bergamotka. Sercem nowych perfum Lancome stała się turecka róża w towarzystwie niezwykle charakterystycznego jaśminu. Bazę zapachu stanowią akordy drzewne. Tresor in Love ma być świeższą i odmłodzoną wersją kultowego zapachu marki Lancome - Tresor. 



Opakowanie:

Produkt znajdował się w kartonowych, schludnym pudełku. Flakonik, w którym znajduje się sam zapach nie jest przekombinowany. Jest prosty, ale ma swój urok. Fajnym elementem jest również czarny kwiatuszek. Pojemność 75ml.



Zapach:

Na samym początku uderza kwiatowym powiewem,od razu da się wyczuć jaśmin połączony z wonią drzewną. Po czasie wybija się zapach róży przełamany akcentem słodkich owoców. Zapach jest bardzo urokliwy, bardzo zmysłowy, a zarazem dziewczęcy. Osoby, które nie lubią słodkich zapachów nie zaprzyjaźnią się z tym.  








Według mnie zapach jest cudowny i bardzo romantyczny (uwielbiam wszystko co słodkie). jedynym minusem będzie cena :/ 
ok. 289zł / 75ml - trochę syto. Jednak uważam, że każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce coś lepszego, by mogła się poczuć jak  1 000 000$.


Lubicie firmę Lancome? Posiadacie ten zapach? Jaki jest Wasz ulubiony zapach?




45 komentarzy:

  1. Bardzo ładny flakon i piękny, kobiecy zapach :)
    Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie nie posiadam tego zapachu:3
    Ale planuję sobie zakupić:)
    Poklikasz? Proszę:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/weronika-jako-pani-profesor-miks-zdjec.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie słodkie zapachy chyba sprawdzę sobie ten perfum i go kupię :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą firmę ;) musze powagą ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tym co tu piszesz te perfumy maja zapach prześliczny , nie jestem pewna ale chyba kiedyś moja mama je miała a jeśli to są te to cudo 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaśmin i róża - bardzo lubię takie słodkie zapachy. Flakonik bardzo gustownie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tańsza wersja In Love z La Rive nacodzień idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo wydają się fajne:)

    http://little-jay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widziałam go na wyprz w Sephorze, zapach nawet przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfum ma naprawdę przepiękny zapach <3
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie!
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ten zapach :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  12. cena jest największym minusem, raczej nie skuszę się na ten kosmetyk
    choć kocham perfumy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam perfumy kwiatowo-owocowe dlatego myślę, że zapach powyższych przypadł by mi do gustu. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale uroczy :) ja w tej chwili mam Lady Milion PR i Euphorie CK, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie jestem przed decyzją dotyczącą kupienia perfum ;) przyda się

    OdpowiedzUsuń
  16. Póki nie wygram 6 w toto lotka to chyba nigdy nie kupię tak drogich perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaje się , że nie znam tych perfum :D Zaciekawiły mnie :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam raz te perfumy :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie ładnie się prezentuje :-) lubie słodkie zapachy :-) faktycznie cena troszkę zniechęca. Trzeba udać się do sklepu by je powąchać :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam i chyba bym się nie skusiła, wolę inne nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach musi być obłędny :) Kocham słodkie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam i potwierdzam cudowny !

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam perfumy z nutą jaśminu! <3
    Tego nie miałam i w najbliższym czasie raczej mieć nie będę . :P

    OdpowiedzUsuń
  24. te perfumy są piękne !:)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. jak pięknie wygląda! pachnie pewnie lepiej niż wygląda :P może obs? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie miałam z tej firmy, ja uwielbiam suflowers Elizabeth Arden, a obecnie używam givenchy very irresistible ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super zapach, wypsikałam sie dziś nim:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O ile nie przepadam za klasycznym Tresor, to tego In Love jestem bardzo ciekawa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy nie miałam, ale chętnie bym powąchała heh

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham zapachy jaśminu, ale cena dość wysoka :-)
    Zapraszam na mojego bloga: http://flawles--s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubie niektóre perfumy Lancome. Tych jednak jakoś nie kojarzę, ale bardzo lubię takie romantyczne zapachy więc na pewno zwrócę na nie uwagę przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie wygląda :)
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam tego zapachu i raczej nie przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Po ja ich jeszcze nie miałam chyba muszę się wybrać do drogerii ;D
    Zapraszam do obserwacji i na bloga (zawsze się odwdzieczam tym samym )Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Tego zapachu na pewno nie spróbuję - nie lubię słodkich i choćby odrobiny róży :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno ładnie wyglądają, ciekawe jak pachną :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Posiadam te perfumy i też bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mialam próbkę tego zapachu i pokochałam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej wersji, a sam "Tresor" kojarzy mi się z damą. Bardzo elegancką kobietą.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥