♥33♥ Greenland - masło do ciała :)

Hej Kochani :*

Dziś przychodzę do Was z masłem do ciała firmy Greenland o zapachu papai. Masełko to znalazłam w drogerii Hebe :)

  

Opakowanie:
-masło zamknięte jest w plastikowym, białym pudełku.. po odkręceniu nakrętki znajduje się jeszcze wieczko, które zabezpiecza masełko (by nie osiadało na nakrętce).




Konsystencja i działanie:
- zacznijmy od konsystencji- jest świetna :) właśnie taka jaką masło mieć powinno. Dokładnie się wchłania, dobrze nawilża skórę i łagodzi lekkie podrażnienia. Jest idealny dla suchej skóry :) czasem używam po depilacji. Jego skład jest bardzo przyjemny. ma bardzo piękny i naturalny zapach. Występuje w 6 wersjach zapachowych: papaja, kokos, kakao-wanilia, passiflora i granat. 




Minusy:
-wysoka cena :(




Cena: 29zł/150g
(kupiłam na promocji za 19,90zł)

Pozdrawiam:* 
Obserwacja = Obserwacja


37 komentarzy:

  1. Szkoda,że takie drogie to cudeńko. Chętnie wypróbowałabym kokosowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim, ale jeszcze nie używałam ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba czaić się na jakąś promocję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od dłuższego czasu ochotę na kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no cena trochę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Regularna cena faktycznie dość wysoka

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie wypróbuję jest za drogie:(

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ładnie, może wypróbuje :*
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie wypróbowałabym kokos i kakao ;D uwielbiam wszelkiego rodzaju masła.
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potkałam się z nim nigdy w drogerii, a kład bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że mają tyle wariantów zapachowych. Każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Szkoda tylko, że cena faktycznie dość wysoka. Opłaca się czekać na promocje.

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałby mi się o opalaniu ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko pozostaję przy moim masełku z Ziai.
    Ale recenzja mnie zaciekawiła.
    Może jednak warto :D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt wart uwagi ;3

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście drogo, ale na pewno pęknie,egzotycznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo używałam go kiedyś ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kosmetyki, faktycznie jak by cena byłą kilka zł tańsza byłoby wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena nie jest jeszcze taka zła, niestety są jeszcze wyższe :/ Na pewno pięknie musi pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie jest za drogi;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten masło do ciała i jest rewelacyjne :)

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie kosmetyki :) Czasem warto wydać więcej i mieć dobry produkt skoro ma fajne działanie jak zauważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio tak mu się przyglądam, ma bardzo fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To masło musi być cudowne! :) Sama chętnie bym je zakupiła, ale aktualnie moja szafka z kosmetykami do ciała jest zapełniona po brzegi :D

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mm musi świetnie pachnieć :)

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam je kiedyś, jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle razy byłam w tej drogerii i jeszcze ani razu go nie widziałam :o Chyba je sobie kupię bo ma świetnie rodzaje,w tym mój ulubiony kokos <3 Cena może i ejst wysoka,ale jesli kosmetyk sprawdza się na naszym ciele to jest warty ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś w Biedronce były w tej samej nucie zapachowej z Bielendy, bardzo fajne :) Ten też kusi!
    Zapraszam do mnie w wolnych chwilach http://blueberryloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Spadasz mi z tym postem z nieba. Szukałam czegoś, co mogłoby ukoić nieco moje nogi po depilacji (przy tak wrażliwej i suchej skórze jak moja, nic innego mi nie pozostaje). Cały czas testuje nowe produkty i chętnie po niego sięgnę (choć cena troszkę faktycznie wysoka). Zobaczymy:)
    [iskierka-aniola]

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam owocowe masla do ciala

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt tylko po co ten silikon na drugim miejscu?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥