♥16♥ Zakupy w Rossmannie i Hebe! :D

Cześć ziomeczki! :*

Ostatnio byłam na zakupach w Hebe i Rossmannie :) szczerze mówiąc troszkę zaszalałam :D
W sumie są to podstawowe produkty, a że nie byłam dawno na zakupach troszkę się tego uzbierało:)
Z resztą zobaczcie sami: 







1.Świeczki z Bolsiusa o zapachu żurawiny (Rossmann)
2.Mało do ciała o zapachu papai firmy greenland (Hebe) 


3.Podkład Max Factor - Lasting Performance nr 109 (Rossmann)
4.Krem do rąk firmy Synergen (Rossmann) 
http://ppinkmustache.blogspot.com/2014/04/1-synergen-happy-day-hand-creme.html -> recenzja
5.Olejek arganowy do włosów (Hebe)


6.Oliwka do ciała lub po depilacji Sensual z Joanny (Rossmann)
7. Antyprespirant z Nivea invisible  (Hebe)
8.Spray do termo ochrony włosów Loton (Rossmann) 




W najbliższym czasie postaram się napisać recenzję pozostałych produktów:)
Pozdrawiam :*

34 komentarze:

  1. Miałam te świeczki z Bolsiusa ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. część kosmetyków znam lub miałam ;)
    fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy :-)
    Uwielbiam zapachowe świeczki , palą się wszędzie każdego dnia :-)
    Jestem ciekawa jak sprawdzi się u ciebie podkład do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zakupy super udane :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Antyperspirantu z Nivea nie cierpię, a podkład MF jest dla mnie za ciężki na lato :D
    Ciekawa jestem natomiast masełka i olejku arganowego. Właśnie wczoraj dostałam olejek arganowy do testów, ale inny niż ten, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zakupu udane :) Spray loton jest extra- polecam :) Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam, dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak będzie się spisywało to masło z greenland :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że zakupy się udały:)

    U mnie nowy post! ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy:) ja na razie się powstrzymuję chociaż jest ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, dzięki za komentarz ♥
    Pytałaś o wspolną obserwację i ja już zaobserwowałam :)

    http://1011xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post ja już obserwuję teraz twoja kolej :)
    http://paulinadme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam cię kochana :)
    super kosmetyki, jedyne do czego mogę się przyczepić to oliwka do ciała z Joanny dla mnie jest kompletną klapą. Podrażnienie w moim przypadku po niej zwiększyło się jeszcze bardziej. Poza tym odniosłam dziwne wrażenie, że (wysusza skórę) nie wiem czy to możliwe ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeej :/ u mnie nie zauważyłam takiego efektu :) może dlatego że użyłam jej kilka razy a resztę przez przypadek rozlałam :D

      Usuń
  13. Fajny blog :) podoba mi się to tło obserwujemy ? daj znać u mnie a ja się odwdzięcze http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne produkty. Czekam na recenzje :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że kosmetyki będą Ci dobrze służyć! :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy, MaxFactor kiedyś miałam i pamiętam,że lubiłam go :) Dostałam go,sama raczej nie skusiłabym się ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świeczki zapachowe ;-) Udane miałaś zakupy.
    + mogłabyś poklikać u mnie w linki sheinside? Będę bardzo wdzięczna. W zamian mogę cię zaobserwować lub polecić twojego bloga.
    http://voanni.blogspot.com/2014/06/get-ready-for-summer-withsheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pytałaś u mnie o wspólną obserwację - ja już i czekam na uczciwy rewanż ^^

    http://4ever-souril.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresowało mnie to masło do ciała, nigdy nie miałam żadnych kosmetyków tej marki ale zerkam na nią od jakiegoś czasu :) Może już pora coś sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze nic z tych kosmetykow :P
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem podkładu..... :>

    OdpowiedzUsuń
  22. też muszę się wybrać na kosmetyczne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kilka kosmetyków mam z tego co tu pokazałas, polecam :))
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Duzo rzeczy kupilas! Żadnego z tych produktu nie mam.
    najla-beauty-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten spray:-D ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kosmetykow nigdy za malo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem ciekawa tego spray'u :)

    OdpowiedzUsuń
  28. +obserwuję, teraz Twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Great review dear!! Love those products!! <3<3

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za obserwację i oczywiście odwdzięczam się :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak sprawdza się u ciebie ten spray do termo ochrony z Loton ?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥